Pages

Tuesday, June 29, 2010

Modifications Yamaha Mio Series 1

Yamaha Mio is a motor scooter metic with a minimalist style but prominent. This time I'll show style (modifikasi) modification yamaha mio with various styles, yamaha mio modification hopefully this time will inspire lovers anada yamaha mio / scooter matic.

Modifications Yamaha Mio Black
Modifikasi Yamaha Mio Black
Modifications Yamaha Mio Black
Modifikasi Yamaha Mio Black
Modifications Yamaha Mio Black
Modifikasi Yamaha Mio Black
Modifications Yamaha Mio Black
Modifikasi Yamaha Mio Black
Modifications Yamaha Mio Purple
Modifikasi Yamaha Mio Purple
Modifications Yamaha Mio Purpel
Modifikasi Yamaha Mio Purple
Modifications Yamaha Mio Valentieno Rossi
Modifikasi Yamaha Mio Rossi
Modifications Yamaha Mio Valentieno Rossi
Modifikasi Yamaha Mio Rossi

0 comments:

Post a Comment